fredag 23 juli 2010

Annie idag

Är hos svärföräldrarna och så blev det dags för lite träning. Kennet håller på och lägga plattor så han ville inte träna men jag och Cecci drog igång. Hade tänkt göra en Farmers Annie men pga av tidsbrist blev det bara en Annie.

"Annie"

50-40-30-20-10

Doubleunders
Situps (oankrade)

Tid: 13:59.8 (11/5 -10 tid 14:18.7) Nytt PR

Har precis skaffat nytt hopprep så kändes lite ovant. På uppvärmningen lyckades jag först inte ens få till två stycken DU. Shit tänkte jag hur ska det här gå. Sedan lossnade det lite men slet dock fortfarande igenom hela passet. Fattar inte att det gick snabbare än sist ändå slet jag som ett djur igenom alla j*vla situps. Min mage bränner...

Nytt PR på 21 stycken DU på raken blev det dessutom. Får väl bara le :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar