onsdag 28 juli 2010

Swap

27/7

Skulle gjort "Roy" men hade typiskt nog glömt gummibandet hemma. Nu i efterhand kom jag på att jag kunde gjort jumping pullups men det slog mig aldrig då så fick bli något helt annat.

2 k row

Time: 9:16.2

Mitt förra PR sedan 16/11 -09 ligger på 8:28 så var ju inte strålande men känner verkligen att jag tappad styrka, tempo, uthållighet och kondition nu under mitt träningsuppehåll på 1,5 månad. Bättring Anna! Anledningen till varför man aldrig ska sluta är att det är så f*rbannat jobbigt att börja igen!




28/7

Passande nog sa mainsite 5 k run idag men tyckte då att gårdagens rodd klassade in som det och bytte därför och gjorde istället Roy. Nu hade jag som tur var mitt band med mig :)

"Roy" (scaled)
3R

15 DL @ 50 kg
20 Box jumps 20 inch
25 Pullups (w. rubberband)

Time: 15:43

Nöjd med dagens insats. Bra kämpat och kroppen är helt slut. Efteråt visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Det enda som rörde sig i mitt huvud var att om jag sätter/lägger mig ner kommer jag aldrig upp! Vankade av och an på gymmet en bra stund innan jag lugnat ner mig.

Undra vad för spännande det blir imorgon! You never know...

1 kommentar:

  1. Just det, har du också kommit på att det är lättare att träna ofta än att börja om igen.......tur att du inte la dig ner för då mår man illa eller var det nåt snack om att man erkände sig besegrad ;)
    kämpa på!!!

    SvaraRadera