fredag 6 augusti 2010

The Ark


Pappa ringde igår och frågade om jag vill med till Växjö och titta på The Ark!! Klart jag ville!
Vädret var underbart och vi käkade sushi, tyvärr lite sådär, och mjukglass. Vi lyckades hitta en fyrkantig typ bänk som vi satt och åt på och som senare blev perfekt att stå på. Ljudnivån där var bra och utsikten bäst! Förutom alla jobbiga barn på sina föräldrars axlar som störde främst för Sofie! Men stämningen var bra och bandet superduper!! Yay!! Så glad att jag åkte med :)

Här kommer lite bilder...

Scenen på Stortorget i Växjö


The Ark



The Ark igen


The Ark en tredje gång!

Syster yster Sofie och jag


Pappa och Sofie

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Kul att du tittade in på min blogg och visst var det många härliga loppisfynd, längtar tills jag kommer hem till övik och kan ta mig an dem. :)
    Jag brukar titta in på din blogg också... :) Har den i min följarlista så jag får se när du uppdaterat. :) Jag är i helgen i sthlm och efter semestern har jag ett år kvar på vikariatet i Arnäs...därefter ska jag se till att utbilda mig till någonting. :)
    Saknar dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Haha vad ska du utbilda dig till då?? Jag har äntligen kommit på vad jag vill läsa till. Sjukgymnast!! Känns skönt att ha valt något. Får bara hoppas att jag stortrivs under utbildningen. Eftersom jag har vikariat till november så börjar jag antingen till våren eller nästa höst. Får se hur det blir!! Åh saknar dig gumman! Kommer du på rikshelgen på sigtuna i oktober??

    SvaraRadera