lördag 28 augusti 2010

Back on track

Wohoo förkylningen tycks ha gått i ide och jag kan åter träna. Drog igång med ett lugnt pass igår som mest var styrka.


27/8

200 m walking lunges

Time: 8:57

Den som tror att detta  är ett enkelt pass har fel. Tekniskt sett enkelt men så isolerat på en muskel. Den vid knäet ahhh. Träningsvärken satte dock sig istället på baksidan av rumpan vilket jag kände av nu när jag vaknade i morse.


28/8

Svårt att träna i värmen men försöker i alla fall. Även om dagarna spenderas simmande och plaskade i vattnet är det bara ett plus och träning behövs ändå. Charlie gjorde ett annat pass såg tungt ut så var nöjd med min 10 min amrap.

AMRAP 10 min

50 m sprint
10 jumping squats
10 pushups (på knä)

R: 8 + ca 35 m löpning













Nu sitter jag i skuggan och njuter av en frappe. Det är livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar