onsdag 8 september 2010

Day 2 Primal challenge

Idag är dag två på utmaningen. Har lyckats låta blir att äta fel även om jag haft sug efter pasta typ hela dagen... jobbigt :(

Hade tvättdag så träningen blev sen. Är nu helt slut vill sova men håller på och äter lite annars vaknar jag hungrig inatt jag vet det, och det suger ännu mer!


Wod
21-15-9

Turkish getups
Sots press (press bakom huvudet nere i statisk benböj)

Allt med träpinne...

Time: 16:28

Usch även om den inte väger något var getupsen grymt jobbiga och pressen gjorde nästan ont så jobbigt det var. Har problem med mina OHS pga av stelhet i skulderbladen så detta var en jobbig wod för mig då pressen tar precis där...

Nu nästan swimfärdig men dags att äta!

Nedan en bild på hur min rygg ser ut...fjällar något så grymt!

Fjällar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar