torsdag 24 mars 2011

Snuva, snor och snörvel

Usch har verligen dragit på mig en dunderförkylning. Hostar, nyser, har svårt att andas och snörvlar. Dessutom går väl näsan av om jag snyter mig mera och känner att förkylningen är påväg uppåt. Nej, nej och nej vill inte ha bihåleinflammation igen!!

Sitter här och försöker få ihop det sista handlingarna till Svenska Kyrkans Ungas i Strängnäs distrikts årsmöte nu till helgen. Går ganska dåligt men måste bli klar. Helst vill jag bara krypa ner i sängen och sova sova sova bort en månad eller så.

Helgen kommer bli ganska stressig är jag rädd. Först upp till Örebro imorgon, handla maten och ordna innan deltagarna kommer, sedan årsmöte fixa mässa osv till klockan typ halv ett på natten. Sedan en fullspäckad lördag med möte, annat och avtackning, och tillsist hemåt mitt i allt. En timmes mindre sömn och sedan upp till Mariakyrkan för 10-års jubileum!!



Lite intressant läsning:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar