lördag 22 december 2012

Julstök

Dagen har bestått av en massa fixande inför julen och avfärden norröver. Även om jag hann med mindre än jag velat har dagen ändå inneburit tvätt, städ, julgodis till presenter, träning, julbad av hund, matlagning och klippning av sambon. Så en hel del blev det ändå! Imorgon kommer den jobbiga uppgiften att packa. Ger mig alltid lite ångest då jag hatar att välja kläder för så många dagar framöver. Jaja jag har i alla fall blivit bättre med tiden. Nu behöver jag inte skriva packlista om det inte är en längre resa tex utomlands. Då blir jag nojjig om jag inte gör det så lika bra att göra det från början.

Dagens träning

Sittryck
10*2 @ 25 kg

Behöver öva på att göra hela ryck så blev fokus på det och att hitta ett jämnt flöde i rörelsen.

Bänk
5*5
Första setet med 30 kg sedan 40 på de resterande

Dips
Skulle göra 10 st på så få set som möjligt men gick lite åt skogen. Hade jag inte gjort bara en på det andra hade det nog kunnat bli bara 4 set. Nästa gång kanske!
3, 1, 2, 2 och 2.

Kvällsmaten vitkålsgratäng med bog gjord i crock-poten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar